Egy ügyfelemet nagyon megleptem ma, amikor felhívott, és azonnal tudtam az összes szerződéséről minden információt, szerződésenként 25-30 adatot, és összesítést a szerződéseiről.
Természetesen nem a memóriám ilyen jó: vettünk egy profi ügyfélnyilvántartó rendszert sok évvel ezelőtt, és egy alkalmazott napi legalább 8 órában azzal foglalkozik, hogy az új szerződéseinket rögzíti a rendszerbe. Minden biztosítási ajánlatot és egyéb dokumentumot, amit leadunk a biztosító felé, a munkatárs scannel, és a nyilvántartó rendszerünkbe feltölti. A szerződés 25-30 legfontosabb adatát pedig ez alapján begépeli, így hatalmas adatbázis jön létre.
Érezte már ezt biztosítási szerződéseire gondolva:
Ügyfeleink nem érezték: a titok az ügyfélnyilvántartó rendszerünk.
Miért jó ez ügyfeleinknek? Tudunk benne keresni 16 féle adatra külön-külön is, például kötvényszám, szerződő adatai, biztosított autó vagy épület adatai, stb. Így bármely kérdésre gyors választ tudunk adni, és a scannelt dokumentumok alapján másodpercek alatt elérhető minden létező adat a szerződésről. Szerződőre keresve az összes szerződés lehívható, és különböző táblázatok készíthetők.
Ügyfelem ezen lepődött meg: jópár szerződésük van, és elég nehéz áttekinteni, melyik biztosítónak mit kell utalni és mikor, milyen vagyontárgyak és melyik telephelyek mire vannak biztosítva. Eddig egy alkalmazottja foglalkozott hetente több órát ezzel.
Az alkalmazottja munkáját elvégezzük: naprakész információkkal tudunk szolgálni, bármely dokumentumot tudunk gyorsan küldeni, amire szükség lehet.
Egy hátránya van az ügyfélnyilvántartó rendszerünknek: nem volt olcsó, jelentős összeget fordítottunk idén a frissítésére és a legújabb fejlesztések megvásárlására. De már néhány hónap alatt behozta az árát: ügyfeleink nagyon hálásak, hogy mindig gyorsak és naprakészek vagyunk, és nálunk nem veszhetnek el dokumentumok. Bármely probléma vagy káresemény esetén mindent tudunk igazolni a dokumentumokkal.
Ha eddig időt vett el a cégéből, hogy egy alkalmazott a biztosítási ügyeket próbálta kibogozni, papírokat, adatokat előkeresni, jó hírem van: ezentúl nem lesz erre szükség. Az adminisztráció nagy rész alól mentesítjük ügyfeleinket, sajnos a díjat nem tudjuk elutalni helyette, és a könyvelést sem végezhetjük el, de minden mást tudunk intézni.
Labirintus helyett gyors információk:
Nyerjen időt és pénzt: válasszon minket, és levesszük a válláról az adminisztrációs terhet nagy részét. Önnek vagy alkalmazottjának több ideje lesz másra, ezzel egyszerre nyernek időt és pénzt. Próbálja ki: ajánlatkéréshez kattintson ide.